Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2009 14:45 - флиртът
Автор: taistvena Категория: Тя и той   
Прочетен: 1642 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 30.06.2009 10:23


Боже,колко обичам да флиртувам!
Сякаш това ме кара да се чувствам жива,желана и покоряваща другия пол. Не мога да си представя живота ми без флирта, в неговото ежедневие. Дори когато съм обвързана сериозно, не спирам да флиртувам, но никога не прекрачвам границата на безобидния флирт.Той дава нов живот на дълготрайната връзка,когато флиртуваш пред партньора си, той забелязва ,че все още си желана жена и интереса му отново и отново приижда.Лошо е обаче, ако започне да ревнува.Тогава започвам да флиртувам с него самия, все едно ,че  не сме  двойка и сега се опознаваме.Давам му да разбере, че той е мъжът на живота ми и флирта е съвсем безобидна игра на жестове, която те кара да се чувстваш винаги добре, повдига адреналина между партньорите, които вече се отегчават.Играта на флирт винаги им харесва и те самите започват да флиртуват с други девойки, така връзката се съживява. Важно е само да няма пристъпи на ревност или да не се прекрачва простата граница на флирта.Когато отдаваш нужното внимание на партньора-разбиране,ласки и свобода, той го цени и ти е верен ,и с флирта само съживявате изгубили се трепети помежду ви.
Флиртувайте -това наистина съживява връзката.


Тагове:   флирт,


Гласувай:
3



1. budha - .
30.06.2009 08:42
не съдя а само глава към земята свеждам,и погледът ми е леко свит ,главите на хората разглеждам.да си е естествен е необходимо всеки миг,да си желан,харесван и обичан е красиво - но трябва ли да си на щрек за жертви като войнок?
цитирай
2. taistvena - budha
30.06.2009 10:31
Не мисля,че във флиртът има жертви и никога не съм била ловец.
С игра на жестове и думи,разнообразявам своя ден.
Това е флиртът:- безобидна игра която те кара да се чувстваш жив.
цитирай
3. gorivo - Флиртът...
07.09.2009 19:43
...това само по себе си е едно страхотно усещане....усещане,което кара кръвтати да кипне,и да се почувстваш желан и желаещ :):)
А за ревноста,ами ако кажа че не съм ревнив ще излъжа.:) Просто без ревност значи,че няма любов.Но и наистина ,когато е в приемливи количества,е поносима.Трябва да вярваме в партньора си,иначе защо въобще сме с него.Съгласен съм че флиртът стимулира връзката,но и наистина и с него не трябва да се прекалява(а наистина ми хареса часта ,където все едно сега се запознават и флиртуват помежду си,ето това е най-хубавото между две души ,които се обичат)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: taistvena
Категория: Тя и той
Прочетен: 646891
Постинги: 65
Коментари: 934
Гласове: 21981
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930