Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2009 14:22 - БЛУДНИЦА
Автор: taistvena Категория: Тя и той   
Прочетен: 2456 Коментари: 6 Гласове:
5

Последна промяна: 03.07.2009 19:31



В миг от лудост обладана,
в страст до болка тъй-желана,
в грях-тъй сладък забранен,
видя ме и остана вцепенен.

Прострелях те в сърцето на мига,
раних те със отровната стрела,
върхът и потопен бе във лъжи,
подли изневери и сълзи.

Блудница наричаш ме сега,
убила в тебе любовта,
но пак изтръпваш на мига,
щом погаля те с ръка.

Сега разбирам аз,какво изгубила бях в този час,
обичаше ме предано и страстно,
за тебе всичко в мене бе прекрасно,
сърцето си на мене бе дарил,
свят от нежност,ласки,обич беше сътворил.

Виновна съм пред тебе,знам това
и ще изкупувам всеки миг аз своята вина,
да можех времето да върна ,да го спра,
за да залича всичко,свързано с греха.

Защо обърках аз съдбата си прекрасна,
сега не искаш да ме виждаш ти,нали?
Със свойта лудост пропилях любов тъй-сладострасна,
сега душата ми изгубена ще скита и тъжи.

За прошка да те моля ще е късно,
разкъсано е твоето сърце,
да стена, да ридая до полуда,
не ще се върнеш ти при мен.



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. budha - м
05.07.2009 00:24
да,какво да те правя не мога да ти откажа своето мнение щом го желаеш.незнам тук има ли какво да се добави от моя страна мисля че всичко е ясно.като цяло е написано като за тежък и тъжен текст за песен която би накарала много хора да се замислят колко ценно нещо е да има човек до себе си.така че елемента /мъдрост или чистота/са засегнати.но да не ставам като някои литературен критик какъвто не съм.всичко като цяло което пишеш в този блог засяга любовта но разликата между нас е че я гледаме пот различен ъгъл аз съм бил на тази страна и всичо разбира или чувстам или усещам както искаш го приеми.жените притежават наи голяма изостреност към това нещо,така че смятам за нормално всичко това което пишеш.има и мъже разбира се но много малко.повечето са безцветни и прозрачни нищо лично ,просто това е един природен закон с изключение - за блудството.
цитирай
2. zeldi4ka - Браво!
23.07.2009 10:32
Невероятно написано!
На мен лично като почитател на поезията,не като критик(какъвто явно съм,но не съм експерт) ми харесва.
Бих казал че съм на обратния ъгъл на нещата като факти и мислене и за това бих се съгласил с budha na 100%.
Макар това да не е прозрение според мен,защото е твърде късно(ако обичаш някого истински,не би се стигало до тук-тоест това се случва при увлеченията припознати като любов,защото когато има такава обичащия се замисля и си казва"това няма ли да го/я нарани?),но въпреки това казано.
Да да да,хора сме всеки греши,но никой не си дава сметка какви последици оставят някои неща...
ПС:Съжалявам за това че се хванах да пиша коментари по такива болни теми(за мен лично) в блога ти,но все някой трябва да покаже и другата страна на медала(подтикваш ме,да се реша да публикувам някое мое...).
ПС:Само в мечтите ми е било да ми го представят в тоя вид,за това те подкрепям.
цитирай
3. zeldi4ka - Мога да кажа само едно Благодаря!
23.07.2009 13:23
Благодаря,че твоето ми вдъхна кураж да публикувам моето!
цитирай
4. taistvena - моля :)
23.07.2009 13:35
Радвам се, че постингите ми въздействат така ! :)
цитирай
5. gorivo - Блудница?
26.09.2009 20:55
Не бих казал,просто жена неуспяла да усети любовта,и когато я разбрала вече е било късно!А това се случва често в нашия живот. Неможем да разберем , кога един човек ни обича истински,защо и аз незнам!Но знам , че ако истински си обичал,можеш отново да намериш любовта стига да поискаш. А , когато отсрешния човек е разбрал грешката си,защо да се борим срещу любовта си?
Така че дайте шанс на любовта:):):)
цитирай
6. skaliq - Браво бе Петя, ти си цял поет:)много ...
10.10.2009 16:40
Браво бе Петя,ти си цял поет:)много ми харесаха творенията ти.....не се бави ами издай една книга:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: taistvena
Категория: Тя и той
Прочетен: 647387
Постинги: 65
Коментари: 934
Гласове: 21981
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930