Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2009 11:29 - за приятелството между мъжа и жената
Автор: taistvena Категория: Тя и той   
Прочетен: 3920 Коментари: 9 Гласове:
15

Последна промяна: 17.09.2009 21:51


imageКой казва ,че е невъзможно да има истинско приятелство между мъжа и жената?!
Аз не мисля така, и съответно, ще се обосновя в тезата си. Имам много добър приятел, на когото винаги мога да разчитам. Никога не съм поглеждала на него със сексуално желание, предполагам, че и той към мен не е.
Симпатяга е и много интелигентно момче,
но аз го чуствам като роден брат и не мога да го погледна с други очи.
От толкова отдавна се познаваме и сме толкова големи приятели ,че не бихме опорочили това приятелство с нечисти мисли.Толкова неща сме си споделяли,в много трудни мигове сме се подкрепяли и помагали.
Знаем и двамата, че винаги можем да разчитаме един на друг при каквато и да е ситуация.
Предимствата да имаш приятел от противоположния пол са големи:
1-той (тя) никога няма да открадне гаджето ти.
2-винаги можеш да споделиш всичко, което те вълнува и той (тя) да ти даде най- правилния съвет, или най-малкото, което ще направи, е да разтълкува въпроса от гледната точка на собствения си пол. imageВсъщност, предимствата са много и се чудя на хората, които твардят ,че такова приятелство е невъзможно. Невъзможно е това да споделяте за любовните си трепети един с друг, да търсите съвети един от друг и на края да се погледнете с други очи (сексуално).
Кажете ми, струва ли си да опорочите такова голямо приятелство, което може да трае дълго, със сексуалните си помисли?При толкова много мъже и жени,да пожелаете точно най-искрения си приятел(приятелка).
Моето мнение е , че не си струва.
Но не изсключвам, че е възможно да се случи и това.





Гласувай:
15



1. stix - Аз мисля, че когато наречеш някого ...
22.07.2009 11:41
Аз мисля, че когато наречеш някого свой брат или сестра... положението е много сериозно...
цитирай
2. mahnat - Възможно е
22.07.2009 17:32
Няма проблем да има приятелство между мъж и жена. Само да се има предвид, че тогава поне единия има сексуални апетити към други.
Всъщност възможностите са две:
1. И двамата се харесват сексуално (което не значи, че ще стигнат до леглото).
2. Единият желае другия, а другият има изгода от единия.
цитирай
3. zeldi4ka - Абсурдно твърдение
23.07.2009 09:26
Беше време когато бях млад и вярвах във същото(но нямаше кой да ми каже).Има доста писано в дебелите книги по въпроса.
mahnat е изключително прав!
Има нещо несподелено или от твоя или от негова страна и си остава така,както ти се иска едно цвете да живее по-дълго и да живееш в илюзията,че то няма да повехне и ще живее вечно.
А за съветите просто е доста детско бих казал,да не ставам по брутален - един ден ще ти даде съвет "не бъди затворничка,заслужавш много повече" или "не му позволявай да те контролира"(то човека ако няма самоконтрол,всичко друго е излишно),когато имаш прблеми във своята собствена връзка,това не са съвети,това са толкова много думи с които подсъзнанието крещи "видя ли ако беше избрал/а мен",тези неща са или скрити дълбоко в самата теб или в него.Съвети и споделяне мисля че са необходими да се правят с човека на сърцето ти(ако има такъв),първо за да се спечели доверието му/уважението му и да не се чувства на резервната скамейка,второ за какъв дявол тогава би била с този когото обичаш като не можеш да споделиш всичко(мечти,надежди,проблеми,терзания-това включва в крайна сметка и самата любов).Така или иначе ще дойде деня в който той или ти ще го извадите наяве и никога нищо няма да е същото,просто малко търпение и прозорливост и всичко рано или късно си идва на мястото.
ПС:Не искам да ти чупя желанието и вярата за нещо добро,но не това е начина,нито нужната посока.
цитирай
4. swords1010 - Аз съм напълно съгласен с теб! За...
24.07.2009 03:59
Аз съм напълно съгласен с теб! Заставам зад твърдението, че такова приятелство, може да съществува и то чисто от личен опит и наблюдения. :))
цитирай
5. jblog - По-скоро не!
24.07.2009 11:15
Може би зависи от конкретните личности и характери, но и аз мисля, че по-скоро... не. А ако е така, и те наистина се харесват, тогава се насилват да не мислят в другата посока (особено мъжете ;-))!
цитирай
6. gorivo - ами...
28.07.2009 17:35
Ами по принцип съм съгласен с теб!Аз имам две,три приятелки , които наистина мога да нарека едни от най-добрите ми приятели,и с които наистина можеш да споделиш без да се притеснявам!Преди време пробвах нещо повече с една от тях и всичко се провали,даже сега не се чуваме!
Но искам да ти кажа , че в една връзка не сте ли много добри приятели ,само секс не стига!НО ТОВА СИ Е МОЕ МНЕНИЕ :):):p
цитирай
7. lagrima - Това приятелство е неподправено и ...
02.08.2009 15:34
Това приятелство е неподправено и искренно.Без завист и съревнование.Истинско приятелство
цитирай
8. анонимен - В реалния живот....
05.08.2009 09:17
Приятелството не рядко завършва с любов, но любовта приключва с приятелство, само ако е била равностойно взаимна.
цитирай
9. venus - Струва си...
19.11.2009 11:51
Определено си струва, но САМО веднъж. Един от тези приятели си струва да бъде погледнат и по друг начин. Само един и само веднъж. Ако това е с най-искрения, мисля, че ще е достатъчно за цял живот.

:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: taistvena
Категория: Тя и той
Прочетен: 646816
Постинги: 65
Коментари: 934
Гласове: 21981
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930