Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2009 08:40 - Дискотеките и интернет - места за забавление и начин за намиране на интимен партньор
Автор: taistvena Категория: Тя и той   
Прочетен: 6205 Коментари: 8 Гласове:
28

Последна промяна: 19.11.2009 03:59


Всеки обича да се забавлява по купони, дискотеки и заведения. 
Компютрите също заемат основна роля в ежедневието на човек.
Да ли по работа или за разнообразие, всеки от нас прекарва определен период от време свързано с тях.
В интернет пространството може да се изгради едно образовано общество, разискващо сериозни проблеми от ежедневието.
Също така много модерни са сайтовете за запознанства, в които се регестрират дори непълнолетни. Все по-често ставаме свидетели на разкрепостено поведение в такива сайтове: -разголени снимки и вулгарно държание.
Чудя се дали младите момичета, които показват прелестите си са се замисляли за опасностите, които крият тези сайтове? 
Никога не могат да са сигурни ,че човекът, с който разговарят от другата страна е това, за което се представя (откъде могат да знаят, че не е някой психопат?).
Не разбирам, как се съгласяват на срещи с непознати, само след няколко проведени разговора по скайп или в даденият сайт. Още по-странно ми е ,когато чуя за такава среща, приключила с интимност още първата нощ.
Друг лесен начин за запознанства и завързване на нови приятелства са нощните клубове и дискотеки.
Атмосферата там предразполага за бързи свалки.
Хубавата музика и едно-две питиета, превъщат дори най-затвореното и срамежливо момче в голям сваляч (то в днешно време май момичетата сами се свалят).
Въпросът е ,колко може да траят връзките и от двата вида запознанста?
Има хора сключили брак от интернет запознанство (колкото и странно да звучи) и той се е оказвал успешен.
Много от познатите ми са се запознали в дискотека и вече са щастливо омъжени (оженени), но също така, много от тези връзки, приключват с интимност за една вечер.
Със сигурност, това са двата най-популярни начина за разтоварване от ежедневието -забавление, лесен начин за запознанства и намиране на нови приятели.
 Обаче, според вас, кое е по-подходящо като начин за запознанство?
Кое е по-безопасно за децата ви? Кое бихте предпочели вие самите ? 
Очаквам отговорите ви и линковете за сборния постинг със снимки от други държави :)
                          
 
http://taistvena.blog.bg/turizam/2009/09/23/sboren-posting-na-snimki-ot-drugi-dyrjavi.402481 




Гласувай:
28



1. анонимен - Еднозначна рецепта няма
18.11.2009 11:14
Запознанства могат да стават при най-различни поводи и обстоятелства. Последствията зависят само от това, дали човек се е научил да взима правилните решения винаги и веднага.
За всеки човек е свойствено да греши в много постъпки през целия му живот. Глупавият упорства в грешките, умният винаги извлича поука от тях.
цитирай
2. andi2 - имам, едни познати ------->...
18.11.2009 18:09
имам , едни познати ------->>>>запознаха се през интернет ------------->>>>>> и се ожениха о-късно
и са щастливи
Ама си бяха големи хора и знаеха какво правят
:)
цитирай
3. gdlia - и добри и лоши
18.11.2009 18:47
Според мен контактите на живо остават най-добрия начин,защото в нета не можеш да си сигурен с кого точно общуваш.Това е и начина който май е наи-безопасен,иначе и аз се запознах със съпруга ми в интернет и засега имаме щастливо семейство и дъщеричка.
цитирай
4. gorivo - Мдаа....:)
18.11.2009 19:27
Аз надали имам право на дума за тези запознанства :):):):):) Но ето ,какво ще ти кажа....
За мен (започвам с дискотеките) дискотеката е място за забавление , там отивам с приятели за да слушаме музика , да се бъзикаме , да пием по едно уиски :):):) , и никога не съм отивал с идеята да свалям мацки и да си тръгна с някоя от тях за вечерта!!!Е да флиртувал съм , но то е само за шоуто , не мисля , че и от отсрещната страна са искали повече :):):) Но има и наистина друга страна , един мой приятел е точно на обратното , той отива само заради мацките , което е малко обидно , заради нас останалите...но да ти кажа успеха му в начинанията му донесе прякора -ГРЕДАТА :):):) Така че знам ли , може наистина да се получава нещо но аз лично никога не отивам с такава нагласа и не мисля , че там е мястото за това!
За интернета (сега може малко да те учудя)Винаги съм смятал , че запознанство в интернет не води до нещо сериозно, смятъл съм , че там е само ей така за убиване на времето ! Е добре-ГРЕШАЛ СЪМ - От, както се запознах с теб , смятам , че това е най-голямото щастие случвало ми се на земята , смятам че съм имал най-големия късмет, по-голям дори от 6 от тотото :):):).....защото за мен да срещнеш човек с който да се допълваш , който да чувстваш по близък от самия себе си ,към който да изпитваш чувства , които никога до тогава не си...... е най-важното нещо !!! А така се чувствам с теб , чувствам те като моето второ аз , това което допълва сегашното...а ние се запознахме тук , в интернет пространството:):):)

Така че , от днес нататък смятам , че ще гледам по демократично , когато някой ми спомене ,че се е запознал в дискотека или в нета с някого , и този някой му допада!!!
Мило , отново успя да засегнеш тема за която не съм си и мислил , че ще видя тук , и това ми хареса!Целувка от мен за постинга :*:*:*
цитирай
5. ckarlet - Taistvena, аз лично бих се прите...
19.11.2009 19:11
Taistvena, аз лично бих се притеснявала за децата по всяко време и където и да са, ако не са пред очите ми, или ако няма родителски контрол. Вече такива неща се случват, а и постоянно се сблъсквам в работата си с различни по рода си престъпления, че дори не ми се пише за това. А възрастните където и да се намират мисля, че могат да преценят ситуацията и за тях това по-скоро би било развлечение.
Хрумват ти интересни теми:)
Поздрави!
цитирай
6. tutankhamon661 - няма значение къде, а какъв е кра...
20.11.2009 11:28
няма значение къде, а какъв е крайният резултат. може и на околовръстното /ако си си го намерил на улицата/.
цитирай
7. анонимен - Много са опасни и "детските" дискотеки!
20.11.2009 14:43
Предимно момичетата се напиват, пушат трева, разсъбличат се и танцуват почти голи. Правят се конкурси за най-сексапилно дупе, най-хубави ц...и,... Гледах снимки от такива дискотеки и ми се изправи косата! И чатенето в нета няма да е необходимо, ако има приятелско общуване между деца и родители! Поздрави!
цитирай
8. theladybird - :)
21.11.2009 18:32
На мен и 2-та варианта не ми допадат... някак си не си представям връзка с някого от интернет, макар че познавам доста хора запознали се именно така и даже доста вече женени/омъжени за интернет ругарче :)
За искотеките - всички сме имали не едно флиртче из дискотеките, ама чак връзка...
Иначе и 2-те места са си опасни...
Усмивки :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: taistvena
Категория: Тя и той
Прочетен: 647072
Постинги: 65
Коментари: 934
Гласове: 21981
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930